Efficiënt samenwerken met je klant in de online documentomgeving

Met de documentomgeving biedt je jouw klant service én bespaar jij tijd!

De online documentomgeving is een flexibel in te richten platform waarin digitaal ondertekenen gecombineerd wordt met het uitwisselen van documenten én het online invullen van formulieren zoals bijvoorbeeld een lijst van zaken of (NVM) vragenlijst. Ook voor verhuur, BOG én nieuwbouw biedt de online documentenomgeving mogelijkheden om formulieren online in te laten vullen.

De basismodule van de Online Documentenomgeving biedt het volgende:

A. Een Offertetraject toegespitst op verkoop woning met hierin:

  • offertes op maat maken (waarbij jouw prijzen in het systeem staan en je alleen hoeft aan te vinken wat bij de desbetreffende offerte van toepassing is),
  • offertes versturen met het verzoek om deze digitaal te ondertekenen,
  • een dergelijk traject is ook op maat te verkrijgen.

B. Een Consumentenomgeving met daarin de volgende faciliteiten:

  • een (standaard) online in te vullen (NVM) vragenlijst voor de verkoop van een woning of appartement,
  • een (standaard) online in te vullen Lijst van Zaken,
  • lijst van gewenste documenten die de klant dient up te loaden zoals kopie paspoort, echtscheidingsconvenant e.d.,
  • signalering indien alle gevraagde documenten geupload zijn,
  • het automatisch toevoegen van een aantal lees documenten zoals de algemene consumenten voorwaarden, privacy voorwaarden e.d,
  • formulieren zijn ook op maat te laten maken.

C. Documenten uploaden om deze digitaal te laten ondertekenen met hierin:

  • het toevoegen van personen die niet hoeven te te tekenen maar wel het uiteindelijke document moeten ontvangen zoals de binnendienst,
  • het versturen van een vooraankondiging naar de klant,
  • het automatisch versturen van herinneringen,
  • na ondertekening ontvangen alle betrokkenen het ondertekende document via de mail,
  • na ondertekening staat het document in de persoonlijke (consumenten) omgeving van de klant.

Digitale ondertekening is een rechtsgeldige en gekwalificeerde online service op het meest veilige en geavanceerde platform van Nederland. Onze digitale ondertekening service ondersteunt SMS TAN, muishandtekening en sinds kort ook iDIN; de nieuwe meest veilige manier van online ondertekenen.

Uitbreidingen op de basismodule

Maatwerk om de basismodule uit te breiden met eigen documenten en/of bestaande formulieren is geen probleem. Nadat wij de exacte wensen weten wordt een offerte opgesteld.

Hoe werkt het voor de klant

Via de online documentomgeving wissel je eenvoudig documenten uit met jouw klant. De klant vult online in deze omgeving bijvoorbeeld de (NVM) vragenlijst en de Lijst van Zaken in en ondertekent deze direct. Ook verstuur je eenvoudig een ondertekenverzoek voor een document. De klant ontvangt een ondertekenverzoek met een link naar de ondertekenapplicatie. Daar kunnen zij het document bekijken, lezen, de inhoud goedkeuren en ondertekenen.

Om de identiteit van de ondertekenaar te valideren, wordt er een signing service gekozen om het document mee te ondertekenen. Dit kan een muis-, SMS TAN of een iDIN handtekening zijn. Als alle ondertekenaars het document goedgekeurd en ondertekend hebben, is het document rechtsgeldig. Na het tekenen, ontvangen alle betrokken partijen via de mail het document met daarin de akte van ondertekenen en digitale certificering.

Voordelen voor de klant

  • tijdsbesparing
  • alle ondertekende documenten ontvangt hij digitaal
  • een eigen app waarin hij in zijn eigen tijd en op zijn eigen plek online formulieren zoals de (NVM) Vragenlijst en Lijst van Zaken in kan vullen

Hoe werkt het voor de vastgoedprofessional

Via de online documentomgeving kun je je verkoop-, verhuur of beheerprocessen eenvoudig stroomlijnen. Je wisselt eenvoudig documenten uit met jouw klanten of laat deze online invullen. Verstuur de documenten (in .pdf) naar de signing service en geef aan welke personen het document moeten onderteken. Vervolgens ontvangen alle aangegeven personen een ondertekenverzoek met een link naar de ondertekenapplicatie. Na het tekenen, ontvangen alle betrokken partijen via de mail het document met daarin de akte van ondertekenen en digitale certificering. Online formulieren zijn tevens op maat te maken.

Voordelen van de online klantomgeving

  • gestroomlijnde processen
  • snel & eenvoudig documenten ondertekenen
  • geen gedoe meer met het printen & scannen van overeenkomsten
  • extra service naar je klanten
  • tijdsbesparing
  • besparing op verzendkosten
  • 100% betrouwbaar & veilig
  • 100% rechtsgeldig
  • maandelijks abonnement vanaf € 89,-
  • mogelijkheid voor maatwerk

Wil je meer weten over deze unieke online klantomgeving met digitale ondertekening service?

Neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Overtuigd? Bestel direct de online klantomgeving!

Klik hieronder en vul het formulier in! Je ontvangt een sms op je telefoon waarmee je digitaal je bestelling kan ondertekenen. Na ontvangst van je bestelling nemen we contact met je op om nadere afspraken te maken.

Binnenkort te bestellen  »